Nu undrar ni säkert varför jag håller på att byta blogg hela tiden, well.. Inte mitt fel. Nu så visades inte statistiken som den skulle, fick inte alla kommentarer och bilderna jag laddade upp blev fel. Så hoppas att det hjälper nu, om inte så vet jag inte vad jag gör, haha.. Är det bara för mig som det hände, det med statistiken och kommentarerna? Konstigt i alla fall. Hoppas ni gillar denna bloggen också, haha!

Aja, har nyss varit ute och gått en kvällspromenad med älskling, skönt att få lite frisk luft ibland. Snart blir det att tvätta av sig sminket, spela lite och sen sova. Så underbart att somna bredvid sin älskade, känns så tryggt. Lättare att sova med. Imorgon har jag ingen aning om vad det dyker upp för händelser, blir väl datorn, mys och fler kvällspromenader.

Nu ska jag spela lite League Of Legends osv, sminket ska bort med. Natti på er, kram!

  5 kommentarer på "Ny blogg, igen!?"

Molly Bergström - MOOOLLYS.SE
heyyy :) hoppas du får en fortsatt fin tisdag! ;D
Svar: Hejsan, hoppas du får detsamma! :)
Catalina Lindberg
2013-07-16, 14:08:48
Molly Bergström - MOOOLLYS.SE
Visst :D Världens finaste hih!!
Gillar din header :)
Svar: Tack Molly. :)
Catalina Lindberg
2013-07-16, 14:24:30
Annika
Statistiken visas inte t.ex. om du byter blogg hela tiden eftersom den syns inte på den första dagen :p
Svar: Den visades, men det stod att det var den 13e Juli och att jag hade 0 läsare varje dag, vilket inte stämmer då jag fick 3 kommentarer.. ^^
Catalina Lindberg
2013-07-16, 14:34:42
Ida
Det är så härligt att ta promenader på sommaren, speciellt på morgonen eller kvällen :)
Svar: Ja, på natten är det som härligast. Så tyst och lugnt. :)
Catalina Lindberg
2013-07-16, 14:41:14
louise
Heej, hoppas du har de bra o lycka till på gymnasiet :D
Svar: Tack Louise!
Catalina Lindberg
2013-07-16, 23:33:53


Lämna en kommentar?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Din kommentar:


Tack för din kommentar hjärtat!

Follow on Bloglovin Klicka in!
------------------------------------------------------ Hejsan, jag är en brud på 15 vintrar och älskar att umgås med min pojkvän, fotografera eller allmänt ta det lugnt. Bloggen innehåller allt jag villa att den ska innehålla, tex fotografier, outfits & new in's. Jag är en väldigt "blandad" människa, så det är svårt för mig att ha ett tema på bloggen. Jag lägger inte upp privata bråk eller skvaller, det är inte min grej. Hoppas ni kommer gilla bloggen, ha en bra dag! ------------------------------------------------------

Videofy.me (Videoinläggens sida)


ARKIV

· Juli 2013


KATEGORIER

· Allmänt · Fotografering - Natur/djur osv · Gaming/ritningar/fun stuff m.m · Kärlek & mys ♥ · Nytt i garderoben · Outfits & "wanties" · Videoinlägg

Follow on Bloglovin